Let's go to eat ice creams again (Koike Minami 9th August 2016)

  Okada Nana      
みなさんこんばんは // Good evening, everyone


今日も1日お疲れ様です。// Thanks for your hard work today


昨夜、メンバーの今泉の卒業がブログで発表されました。// Last night, Imaizumi Yui announced her graduation in her blog


3年間21人で活動してきて、色んな感情や景色も共にしてきて、これからも一緒に歩んでいけると思っていたので、ずーが欅坂46を卒業してしまうことは本当に心にぽっかり穴があいてしまったような感覚で、信じられなくて、なかなか受け入れられないでいました。// For 3 years the 21 of us are working together, we shared various emotions and see the same sceneries together, and i thought that we could still continue walking together in the future, so Zuu's graduation from Keyakizaka46 really felt like a hole has opened in my heart. I can't believe it, and it was hard to accept

当たり前なんてないという事は分かっていましたが、どこかでこの21人でこれからも一緒に活動出来るんだろうなと当たり前のように感じていたんだと思います。// It doesn't feel right, and yet i think it's natural to think that 21 of us could meet again somewhere for a work in the future.


ずーはいつでもかわいい笑顔で溢れていて、// Zuu is always overflowing with that cute smile of hers
出会う人全てを自然と笑顔で一杯にしていて、// Naturally, she filled the people she met with smile
私自身、ずーの笑顔や明るさに今までたくさん元気をもらっていました。// I myself have been getting cheerfulness from Zuu's smile and brightness


一緒にアイスを食べに行った時、// When we went to ate ice creams together
一口一口食べる度に幸せそうな顔をしていたり // In every bite you take, you always showed a happy face
美味しそうに食べる姿にはたくさん癒されていました。// The way of you eat in a delicious manner healed me a lot.


パフォーマンスに対して一生懸命で、ライブ前や歌番組の前はずっと発声練習をしているずーの姿にもたくさん刺激を貰っていました。// She gave her all for performance, i received a lot of stimulation from seeing her doing vocal training before a live performance or music program.


今でも信じたくないくらい。// Even now, i still doesn't want to believe it.
本当に寂しい。// It's really lonely.

でもずーはきっと悩みに悩んでこの大きな決断をしたと思います。// But i'm sure that Zuu was really troubled before coming to this big decision.


だからずーが決断した事に対して、// So whatever Zuu has decided,
私達は全力で応援するしかないと思います。// I think that we must fully support her.


この先にある大きな夢に全力で向かって行ってほしいです。// I want you to head toward your great dreams ahead with all you got.


これからソロで活動するずーを皆んなで応援します。// From now on, everyone will cheer on Zuu who will active as a solo artist.


またどこかで一緒にお仕事出来るように私達も頑張ります。// We will also do our best so we can meet again somewhere for a work together.


その時はまたアイス食べに行こうよ☺︎ // When that time comes, let's go eat ice creams again



みい。// Mii
logoblog

Thanks for reading Let's go to eat ice creams again (Koike Minami 9th August 2016)

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment