Someday, once again (Takase Mana 9th August 2018 blog)

  Okada Nana      
みなさんこんにちは(。・ω・)ノ // Hello everyone

高瀬愛奈です🐰 // It's Takase Mana




先日、今泉佑唯さんが欅坂46の卒業を発表されました。// The other day, Imaizumi Yui-san announced her graduation from Keyakizaka46

スタッフさんから急にそのお話を聞いて、// Staff suddenly told us about it,
正直すごく悲しくなりました。// and to be honest i am very sad about it.

ひらがなけやきに入ったばかりで、緊張してなかなか漢字さんとお話出来なかったころから今泉さんはよく話しかけてくださったり、// When i first entered Hiragana Keyaki, i was so nervous and couldn't really talk with Kanji members, but Imaizumi-san often talked to me,
お写真を撮ってくださったり、ライブ前とかは応援のメッセージを送ってくださったりと、すごく優しくしてくださっていました。// We took pictures together, sending cheering message before live performance and such

だからこそすごく悲しかったです。// That's why i am very sad.


ステージで輝いている姿や、素敵な笑顔、// The sight of her shining on the stage, her beautiful smile,
芸能人としての意識が高いところはずっと憧れでした。// I always admire her high consciousness as a celebrity 


欅坂46から卒業されるという実感はまだ沸かないですが、卒業するということは悲しいことだけじゃなく次へのステップだとも思うので、// I still doesn't feel that she's graduating from Keyakizaka46, but i think that "graduation" is not only about sadness but also taking another step ahead

これからも芸能界で輝く今泉さんを応援したいなと思います! // From now on, i want to support Imaizumi-san who will continue to shine in entertainment world!


またいつかお会い出来たらいいな! // I hope i can see you again someday!









最後まで読んでくださってありがとうございました! // Thank you for reading until the end!

高瀬愛奈/(o・ω・o)\ // Takase Mana
logoblog

Thanks for reading Someday, once again (Takase Mana 9th August 2018 blog)

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment